
Brand Detective cu Attila Kelemen: De ce nu este suficient să fie doar local?
Prezentare

Gazdă:

Organizator:

Dates And Hours:
Miercuri, 29 Octombrie 2025
18:00 - 19:30
18:00 - 19:30
Despre
Acum zece ani, eu și Attila Kelemen lucram amândoi în media. Între timp, el a trecut complet la strategii de branding — a fost Marketing Manager la OTP Bank România, iar acum este strateg de brand independent.
Când eu încă urmăream visurile mele din presă, Attila ne-a contactat, convins că uh.ro este locul potrivit pentru lansarea seriei Brand Detective. Recunosc, m-a emoționat puțin.
Dar nu despre mine e vorba, ci despre ce urmează:
La sfârșitul lui octombrie aducem primul eveniment live Brand Detective, și mi-ar plăcea să fii acolo!
Când eu încă urmăream visurile mele din presă, Attila ne-a contactat, convins că uh.ro este locul potrivit pentru lansarea seriei Brand Detective. Recunosc, m-a emoționat puțin.
Dar nu despre mine e vorba, ci despre ce urmează:
La sfârșitul lui octombrie aducem primul eveniment live Brand Detective, și mi-ar plăcea să fii acolo!
De ce merită să vii?
Attila oferă o perspectivă rară — a lucrat atât în marketing corporativ, cât și în agenții. Prezentarea lui va atinge subiecte sensibile din cultura antreprenorială maghiară din România și va arăta 7 pași concreți pentru o colaborare mai eficientă între CEO, marketer și designer.
În plus, va prezenta campanii premiate la Cannes Lions 2025, o privire în tendințele creative globale.
Attila oferă o perspectivă rară — a lucrat atât în marketing corporativ, cât și în agenții. Prezentarea lui va atinge subiecte sensibile din cultura antreprenorială maghiară din România și va arăta 7 pași concreți pentru o colaborare mai eficientă între CEO, marketer și designer.
În plus, va prezenta campanii premiate la Cannes Lions 2025, o privire în tendințele creative globale.
Invitat: Zsolt Kolcsár (noncommon.design, Universitatea Creștină Partium)
El va analiza o întrebare fascinantă: Cum diferă designul identității secuiești de teoriile internaționale?
Zsolt și Attila au lucrat împreună la brandurile Agrosel și Carnesia, premiate la nivel național.
El va analiza o întrebare fascinantă: Cum diferă designul identității secuiești de teoriile internaționale?
Zsolt și Attila au lucrat împreună la brandurile Agrosel și Carnesia, premiate la nivel național.
Și da — vom avea și degustare de gin FLŌRA TRANSSILVANICA!
Chiar dacă brandingul nu te pasionează prea mult (deși sper că da), ginul secuiesc sigur merită încercat.
Chiar dacă brandingul nu te pasionează prea mult (deși sper că da), ginul secuiesc sigur merită încercat.